Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 1234
Dolů
Téma: Alkohol u rodičů
#23430
Alkohol u rodičů Před 9 rok, 4 měsíce  
Po pravdě si ani nepamatuji kdy s pitím začali. Už jako dítě jsem po domě nacházela prázdné láhve od alkoholu. Dnes je mi 20 let, studuji vysokou školu a to je jeden z hlavních důvodů proč stále bydlím s rodiči. A doma to začíná být stále nesnesitelnější. Maminka se o sebe přestala úplně starat a tatínkovi je vše jedno. Každé ráno když přijdu z patra dolů všude je cítit vodka, když s nimi mluvím je cítit pouze levný parfém a alkohol. Mamka když vypije není s ní řeč, je agresivní, stále mě jen popichuje, nic si nenechá vymluvit. Stydím se když ji musím odvést do obchodu, na nikoho nebere ohledy, z ničeho nic začne strašně křičet. Když s nimi o tom chci mluvit říkají mi jen že jsem slaboch, že nic nevydržím, že bych se měla starat o sebe, že jsem k ničemu. Říkala jsem doma i že ukončím vysokou školu a odstěhuji se, reakce na to byla že je to můj život a ať si s ním dělám co chci. Už opravdu nevím co dále dělat...
Petra

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#23431
Re: Alkohol u rodičů Před 9 rok, 4 měsíce  
šetři na pohřeb..a pamatuj si jaký máš geny..tot vse good luck
michal

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#23467
Re: Alkohol u rodičů Před 9 rok, 4 měsíce  
To jsi ji tedy poradil.
Nejlepe to vyresis tim, ze si najdes brigadu a budes bydlet na koleji. Zkus se zeptat na socialce,jestli by se s tim dalo neco delat, zda by ti nemohla prispivat. Musis to mit hrozne tezke,drzim ti palce, bud silna,studuj a hlavne bez co nejdriv z domu. Rodicum nepomuzes nijak v tomto pripade se s tim musi vyrovnat sami.Nebudou te poslouchat.Je to tezke,jsou to rodice,ale mysli na sebe ...
Rusty

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#23468